Ansøg om en stand


Vil du have en stand til København Vintage 2018 i VEGA? Så læs her hvordan du ansøger.

Det betyder meget for os at kunne tilbyde vores gæster det bedste udvalg af originalt vintagetøj og -tilbehør, så for at kvalitetssikre København Vintage forbeholder vi os retten til at være lidt strikse og udvælge dem vi føler passer bedst ind på messen. Din stand er derfor først booket, når du har fået svar på mail om du er blevet tildelt en stand, har indbetalt fakturaen og underskrevet kontrakten.

 

Sådan gør du:

1. Du har originalt vintagetøj og/eller -tilbehør (i tidsperioden 1920-1979) du vil sælge.

2. Du finder en stand som passer til dit behov – se mulighederne her.

3. Du sender en ansøgning via formularen herunder med en kort beskrivelse af det du vil sælge, din butik (hvis du har en), den stand du drømmer om samt navn (læs om standende her), adresse og evt. CVR-nummer, så vi kan sende en faktura, hvis du bliver tildelt en stand.

4. Du får svar på mail indenfor få dage om du har fået en stand.

5. Din stand er endeligt booket når kontrakten er underskrevet og fakturaen er betalt (aftalen er bindende og pengene returneres ikke ved afbud).

6. Du vil løbende få information om København Vintage på mail og vi glæder os til at tage imod dig i VEGA d. 8. april 2018

 

Inkluderet i standlejen:

- 1 bord og 2 stole (stande over 10 kvm: 2 borde og 4 stole)

- Gratis entre for op til 5 personer på standen (varierer af standens størrelse)

- 2 ekstra billetter som kan bruges til selvvalgte gæster eller som del af en konkurrence I selv afholder. Vi skal bruge navnene på gæsterne/vinderne senest torsdag d. 5. april, hvorefter de kommer på gæstelisten og skal henvende sig i VEGAs billetluge på dagen.

- Omtale i form af et mini-interview som vil blive delt på vores Facebook og Instagram.

 

Send din ansøgning

Navn *
Navn