Vintage Socials markeder

Det betyder meget for os at kunne tilbyde vores gæster det bedste udvalg af originalt vintagetøj og -tilbehør, så for at kvalitetssikre vores markeder forbeholder vi os retten til at udvælge dem vi føler passer bedst ind. Din stand er derfor først booket, når du har fået svar på mail, har indbetalt fakturaen og underskrevet kontrakten.

 

Sådan gør du

1. Du har originalt vintagetøj og/eller -tilbehør (i tidsperioden 1920-1979) du vil sælge.

2. Du finder en stand som passer til dit behov – se mulighederne her.

3. Du sender en ansøgning via formularen herunder med en kort beskrivelse af det du vil sælge, din butik (hvis du har en), den stand du drømmer om samt navn (læs om standende her), adresse og evt. CVR-nummer, så vi kan sende en faktura, hvis du bliver tildelt en stand.

4. Du får svar på mail indenfor få dage om du har fået en stand.

5. Din stand er endeligt booket når kontrakten er underskrevet og fakturaen er betalt (aftalen er bindende og pengene returneres ikke ved afbud).

6. Du vil løbende få information om København Vintage på mail og vi glæder os til at tage imod dig i VEGA d. 31. marts 2019.

SE STANDOVERSIGT

 

Inkluderet i standlejen:

- 1 bord og 2 stole (stande over 10 kvm: 2 borde og 4 stole)

- Gratis entre for op til 5 personer på standen (varierer af standens størrelse)

- 2 ekstra billetter som kan bruges til selvvalgte gæster eller som del af en konkurrence I selv afholder.

- Omtale i form af et mini-interview som vil blive delt på vores Facebook og Instagram.