Lær gæsterne bedre at kende

KBH_Vintage_WEB_Batch1-7225_2.jpg

I forbindelse med messen i 2018 trak vi statistik på vores platforme og lavede en spørgeskemaundersøgelse blandt stadeholdere og gæster. Vi har lavet et sammendrag til jer, hvor I bl.a. kan få et overblik over målgruppens køn, alder og bopæl og bl.a. finde svar på hvad gæsterne savnede på messen, hvad de kom for at købe, hvad de syntes om prisniveauet og messen generelt.


En oplevelse for gæsterne

Vær opmærksom på, at det ikke er alle gæster på messen, som er vant til at købe vintage. De har derfor ikke den samme viden om og erfaring med vintage, som I har. Del derfor endelig flittigt ud af jeres viden – både den historiske viden om de enkelte hatte, kjoler osv. og den mere lavpraktiske viden om størrelser, vask osv. Kort sagt: Giv vintageglæden videre! Formålet med messen er – ud over at I selvfølgelig får solgt nogle varer – også at vise, hvad vintage er og kan til både vintage-entusiasterne og de nysgerrige "nybegyndere" og give dem mod til at købe mere vintage i fremtiden.